Friday 10 June 2011

ფოტოკონკურსის გამარჯვებული გამოვლინდა

ფოტოკონკურსი  "ჩემი სამოქალაქო კლუბი" საკმაოდ აქტიურად ჩატარდა. 10 ივნისს - კონკურსის დასასრულს ქ. რუსთავის მე- 10 საჯარო სკოლის სამოქალაქო კლუბის აქტივობის ამსახველმა ფოტოს მიღებული ჰქონდა 181 "Like", მეორე ადგილზე რუსთავის მე-12 საჯარო სკოლის სამოქალაქო კლუბის პროექტის "ჯანსაღ გარემოში ჯანსაღი სულია" -აქტივობის ამსახველი ფოტო გავიდა -  121 "Like"-თი. დანარჩენი კლუბების აქტივობების ამსახველი ფოტოები მნიშვნელოვნად ჩამორჩებოდნენ ლიდერებს.
პირველ ადგილზე გასული  ქ. რუსთავის მე- 10 საჯარო სკოლის სამოქალაქო კლუბი ფოტოკონკურსში გამარჯვებისათვის დაჯილდოვდა ფოტო-ალბომით, რომელშიც კლუბი შეძლებს მათი აქტივობების ამსახველი ფოტოალბომის განთავსებას.
მეორე ადგილზე გასული რუსთავის მე-12 საჯარო სკოლის სამოქალაქო კლუბის ლიდერი, ნიკოლოზ გაბათაშვილი, საკლუბო აქტივობის "ჯანსაღ გარემოში ჯანსაღი სულია"  ორგანიზებისა და ფოტოკონკურსში აქტიური მონაწილეობისათვის, დაჯილდოვდა წამახალისებელი პრიზით.
მომავალში დაგეგმილი გვაქვს არაერთი საკლუბო კონკურსების ორგანიზება, რომელიც "სამოქალაქო განათლებისა და პედაგოგთა გადამზადების პროგრამის" ფარგლებში შექმნილ სამოქალაქო კლუბებს საშუალებას მისცემს ფართჴ მასებს გააცნონ კლუბის საქმიანობა.

No comments:

Post a Comment