Friday 10 June 2011

საზაფხულო ბანაკის მონაწილეები შეირჩა

სამოქალაქო განათლებისა და პედაგოგთა გადამზადების პროგრამის ფარგლებში იგეგმება საზაფხულო ბანაკები ბაზალეთის ტბის ტერიტორიაზე.
ბანაკი ორ ეტაპად გაიმართება, თითოეულ ეტაპზე მონაწილეობას მიიღებენ 75 მოსწავლე საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებიდან და 9 პედაგოგი.
ბანაკის პირველი ეტაპის თარიღებია - 30 ივნისი- 5 ივლისი, ხოლო მეორე ეტაპისა 12-17 ივლისი.
ქვემო ქართლიდან ბანაკში მონაწილეობის მიღება შეუძლია 15 მოსწავლეს და 2 სამოქალაქო გაანთლების პედაგოგს.
ბანაკის მონაწილეები შეირჩა გავლილი პერიოდის განმავლობაში სამოქალაქო კლუბებში მათი აქტივობებისა და პირადი მოტივაციის საფუძველზე.
გთავაზობთ ბანაკის მონაწილეთა სიას (15 მოსწავლე ძირითად სიაშია, ასევე გვაქვს სარეზერვო სია. სარეზერვო სიიდან მოხდება იმ მოსწავლეების ჩანაცვლება, რომლებიც ვერ შეძლებენ ბანაკში მონაწილეობის მიღებას)

ბანაკის მონაწილეთა ძირითადი სია:
  1. თამუნა კობახიძე (რუსთავის მე-10 საჯარო სკოლა)
  2. ციცქიშვილი ანა (რუსთავის მე-10 საჯარო სკოლა)
  3. გაბათაშვილი ნიკოლოზი (რუსთავის მე-12 საჯარო სკოლა)
  4. თამუნა ქურდაძე (რუსთავის მე-5 საჯარო სკოლა)
  5. თორნიკე ყიყიშვილი (მარნეულის მე-5 საჯარო სკოლა)
  6. მარიამ მხეიძე (რუსთავის მე-15  საჯარო სკოლა)
  7. ნანა ტყემალაძე (რუსთავის მე-15 საჯარო სკოლა)
  8. სალომე ჭყოიძე (რუსთავის მე-15 საჯარო სკოლა)
  9. თეიმურაზ ოკბელაშვილი (დმანისის მე-3 საჯარო სკოლა)
  10. ბექა კაველაშვილი  (დმანისის მე-3 საჯარო სკოლა)
  11. მარიამ მარგველიანი (ბაშქოის საჯარო სკოლა)
  12. ვეფადარ იბრაგიმოვი  (ბაშქოის საჯარო სკოლა)
  13. ილია ქარდავა (გარდაბნის 1-ლი საჯარო სკოლა)
  14. გიორგი ბაყაშვილი (გარდაბნის 1-ლი საჯარო სკოლა)
  15. აითაზ ხალილოვი (ვახტანგისის საჯარო სკოლა)
სარეზერვო სია
  1. სიფრაშვილი ქეთევანი (რუსთავის მე-10 საჯარო სკოლა)
  2. გიორგი გოგაძე (რუსთავის მე-5 საჯარო სკოლა)
  3. სანდრო კობერიძე (რუსთავის მე-12 საჯარო სკოლა)
  4. ზარნიშნა მუსაევი  (ვახტანგისის საჯარო სკოლა)
  5. ჯაბა ხოზრევანიძე (ბაშქოის საჯარო სკოლა)



No comments:

Post a Comment