Tuesday 21 May 2013

პროექტის „აქტიური მოსწავლე–წარმატებული მოქალაქე“ შემაჯამებელი შეხვედრა

სამოქალაქო განათლებისა და პედაგოგთა გადამზადების პროგრამის მცირე გრანტების ფარგლებში მარნეულის მუნიციპალიტეტის აღმამედლოს საჯარო სკოლის სამოქალაქო კლუბმა „აქტიურები“ განახორციელა პროექტი „აქტიური მოსწავლე–წარმატებული მოქალაქე“. 16 მაისს მოეწყო პროექტის შემაჯამებელი შეხვედრა. შეხვედრას დაესწრნენ PH International, ადგილობრივი თვითმმართველობის, სიქა – პროგრამის პარტნიორი ორგანიზაციის, ადგილობრივი თემის  წარმომადგენლები.
მოსწავლეებმა სტუმრებს გააცნეს პროექტის ფარგლებსი ჩატარებული აქტივობები. სკოლამ კლუბს გამოუყო სამუშაო ოთახი, რომლისთვისაც გრანტის ფარგლებში შეიძინეს ინვენტარი და საკანცელარიო მასალა. ოთახის მოწესრიგების შემდეგ სკოლის მასშტაბით მოაწყეს დასუფთავების აქცია, რომელშიც მთელი სკოლა ჩაერთო. მოსწავლეებმა შექმნეს ორენოვანი პოსტერები, რომლითაც ყველას მოუწოდებდნენ, გაფრთხილებოდნენ გარემოს. მოწვეულმა ტრენერმა ჩაატარა ტრენინგები თემებზე: „ადამიანის უფლებები“ და „გენდერული თანასწორობა“.  ტრენინგს დაესწრნენ კლუბის წევრები და სხვა უფროსკლასელი მოსწავლეები, თემის წევრები და პედაგოგები.
კლუბის წევრებმა თემში ჩაატარეს და დაამუშავეს კვლევა, რომლითაც გამოავლინეს თემის  უმნიშვნელოვანესი და მნიშვნელოვანი საჭიროებები. კვლევის შედეგები გადასცეს ადგილობრივ თვითმმართველობას, რომ შეძლონ თემის მოთხოვნილებების გათვალისწინება. მოსწავლეებმა დაგეგმეს და ჩაატერეს ორენოვანი სათემო აქცია „ჩვენ აქტიური მოქალაქეები ვართ“, სადაც წინასწარ მომზადებული პოსტერებით და სოფელში მსვლელობით თემის ყურადღება მიაქციეს და დააფიქრეს ისეთ თემებზე, როგორიცაა: ჯანსაღი ცხოვრების წესი, სუფთა გარემო, ტრეფიკინგი, ადამიანის უფლებები და სხვ. აქციაში მონაწილეობა მიიღეს თვითმმართველობის და სკოლის დირექციის წევრებმაც.  კლუბის წევრებმა დაგეგმეს და სკოლის ფოიეში მოაწყვეს სკოლის მოსწავლეთა ნახატების გამოფენა თემებზე: ბავშვთა უფლებები, ეკოლოგია, ადამიანის უფლებები, გენდერული თანასწორობა და სხვ.
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს მინი სკეტჩები ბავშვთა უფლებების შესახებ, რაც 1 ივნისს დაგეგმილი ღონისძიების ნაწილია.
შემაჯამებელ შეხვედრაზე  პროექტის მონაწილეებს გადაეცათ სერთიფიკატები.

No comments:

Post a Comment